POLITICA DE GARANȚIE

Ultima actualizare: 05.06.2025

Produsele comercializate pe site-ul www.aresshield.ro beneficiază de garanție conform legislației în vigoare (Legea nr. 449/2003 și O.G. nr. 21/1992). Garanția oferită este de 24 luni pentru consumatori persoane fizice, respectiv 12 luni pentru persoane juridice.

1. CONDIȚII DE GARANȚIE

  • Produsul trebuie utilizat conform instrucțiunilor de utilizare și destinației sale.
  • Garanția se acordă doar în baza dovezii de achiziție (factură sau bon fiscal).
  • Produsul trebuie prezentat împreună cu toate accesoriile, dacă este cazul.
  • Orice intervenție neautorizată asupra produsului atrage pierderea garanției.

2. DEFECTE ACOPERITE

Sunt acoperite de garanție defectele de fabricație sau vicii ascunse care afectează funcționalitatea produsului, constatate în perioada de garanție.

3. DEFECTE NEACOPERITE

  • deteriorări cauzate de utilizare necorespunzătoare sau abuzivă
  • deteriorări mecanice, lovituri, șocuri, pătrundere lichide sau praf
  • deteriorări produse de transport sau manipulare incorectă
  • utilizare în condiții neconforme cu specificațiile tehnice

4. MODALITATEA DE SOLUȚIONARE

În cazul unei reclamații de garanție:

  • Clientul notifică problema prin e-mail la aresshield@yahoo.com sau telefonic la 0774956612.
  • Produsul va fi trimis spre verificare la adresa indicată de operatorul nostru.
  • După constatarea defectului, soluția poate consta în: reparare, înlocuire, rambursare totală sau parțială.

Durata maximă de soluționare a unei cereri de garanție este de 15 zile calendaristice de la primirea produsului.

5. TRANSPORTUL ÎN CAZ DE GARANȚIE

Costurile de transport pentru trimiterea produsului în garanție vor fi suportate de client. Dacă se confirmă că defectul este acoperit de garanție, costul transportului va fi rambursat.

6. CONTACT

Pentru informații suplimentare privind condițiile de garanție, ne puteți contacta la:

  • Email: aresshield@yahoo.com
  • Telefon: 0774956612